Vyslovil*a jsi záměr a nedaří se ti ignorovat 3D realitu, která ukazuje něco, jako by úplně odlišujícího se? Poslechni si tyhle subliminals!
Nezapomeň sledovat můj YouTube kanál, kde budu během léta mluvit o tzv. MOSTU UDÁLOSTÍ. Most událostí je řetězec jevů, které se zdají být úplně rozporující to, co jsme si manifestovali, ale v konečném důsledku nemá realita možnost, než naplnit Tvůj záměr. Prostě nemá. Tečka.
Tyto subliminals by ti měly pomoci:
uvěřit své manifestované realitě,
přestat se stresovat z toho, co se děje ve fyzické realitě,
otevřít se přijímání a vděčnosti,
důvěřovat svým schopnostem Tvůrce.
Použila jsem techniku askfirmací, o které jsem psala více zde.
Poslouchej nahrávku každý den alespoň tři týdny až měsíc. Poddej se skutečnosti, že už je hotovo a ty se nemusíš stresovat. Nutno dodat, že tyto subliminals jsou unisex, takže je mohou používat muži, ženy i další gendery bez ohledu na orietaci, oproti subliminals na specifického člověka, které byly bohužel mírně limitovány.
Studenty ze Školy negativního myšlení čeká ve členské sekci hodinová verze těchto subliminals bez hudby.
Seznam použitých afirmací
Já jsem láska. Já jsem hojnost. Já jsem pravda. Já jsem Bůh. Já jsem stvořitel. Já jsem tvůrce. Já jsem všechno. Já jsem ve všem. Jak se to stalo, že mám naprostou kontrolu nad svým životem? Proč vím vždycky naprosto přesně, co mám dělat? Jak je to možné, že všechno, co udělám, vede snadno a rychle k mému vytyčenému cíli? Proč je pro mě tak jednoduché soustředit se na to podstatné? Proč je pro mě tak snadné soustředit se na své cíle? Proč je pro mě tak snadné důvěřovat správnému načasování? Proč je pro mě tak snadné důvěřovat své tvůrčí pozici? Proč je pro mě tak snadné věřit, že si vytvářím svoji realitu? Proč je pro mě tak snadné zůstat za všech okolností v klidu? Proč je pro mě tak snadné opouštět vše, co v mém životě dosloužilo? Jak to, že je pro mě tak jednoduché vědět, cítit a prožívat své cíle, jako by již byly reálné v přítomném okamžiku? Jak to, že je pro mě tak jednoduché žít svou vysněnou realitu tady a teď? Jak to, že je pro mě tak jednoduché radovat se ze svých cílů? Jak to, že je pro mě tak běžné mít to, co chci? Jak to, že dokážu snadno věnovat pozornost všemu, co potřebuji dokončit? Jak to, že dokážu zachovat klid, kdykoli myslím na své cíle? Jak to, že ve mně myšlenka na splnění mých cílů vytváří pocit pokoje? Ano, cítím štěstí a radost. Ano, přijímám všechny dary. Ano, přijímám lásku a hojnost ze všech zdrojů. Ano, raduji se, moc se raduji. Ano, vím, že všechno, po čem toužím, je už moje. Ano, cítím naprostý klid, když myslím na věci, po kterých toužím. Ano, cítím se kompletní za všech okolností. Ano, věřím ve správné načasování. Ano, vím, že můžu zůstat v klidu a očekávat splnění svých cílů. Raduji se, velice se raduji. Cítím vděčnost, klid a lásku a mockrát děkuji.
Abych poskytla co nejlepší služby, používám k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi mi umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diky, je to super 🙂